lørdag den 6. august 2016

Stay tuned

For en uges tid siden, fandt jeg Haremor i en bog jeg købte for længe siden i en genbrugsbutik. Der havde hun puttet sig, i en tilværelse som bogmærke, i en gammel antologi med engelske tekster til brug i undervisning. 
Det syntes jeg var så fint, at jeg delte billedet, og en af de gode mennesker i mit liv, plantede tanken hos mig, at det skulle jeg selvfølgelig skrive om. 
Den tanke ville ikke slippe mig. Jeg har flere historier i hovedet, som jeg skal have formet og tænkt færdigt, men den første kommer snart. 
Der kommer ikke til at være så meget børnelitteratur over det, selvom det måske virker oplagt. Jeg har andre planer.

De kommer alle til at være formet om den samme idé, og de kommer alle til at være lidt som mine eftertanker. Men fordi de alle kommer til at udspringe af mit Haremor-fund, så bliver de tilknyttet en anden kategori, ud over [eftertanker]. 
Så kan I søge dem frem, og læse med når I vil. 
Jeg håber sådan, at I vil tage godt imod mine små historier, og I må endelig kommentere hvis de giver jer noget at tænke over, som I har lyst til at dele med mig og de andre læsere, eller hvis I bare har lyst til at efterlade et par ord. 
Stay tuned.













2 kommentarer:

  1. Åh, det er så hyggeligt at finde "ting" i genbrugsbøger. Elsker det.

    God dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Josephine! Jeg elsker det også! Jeg har også en forkærlighed for genbrugsbøger som andre har skrevet i margenen i (jeg har en digtsamling fra Keats, som jeg nærmest kun købte fordi der var skrevet så mange tanker i).
      Dette lille harefund var så fedt, fordi det satte gang i tankerne om fortællinger. Det er cool, når inspiration kommer fra så uventet en side.

      God dag til dig også!

      Slet