mandag den 1. februar 2016

[eftertanke] 75 ord

Okay. Så jeg har besluttet mig for at hoppe med på et projekt der hedder FebruaryFiction. Det er et virkelig fint koncept! Alt man skal, er at skrive en kort fortælling på maksimum 100 ord, bestræbe sig at der er en begyndelse, en midte og en afslutning og så dele det med verden sammen med #februaryfiction.
Og så gøre det i februar måned. Det kan jeg jo ikke stå for!
De kommer til at være eftertanker, men på en lidt ny måde. Jeg glæder mig!




Jeg er begyndt at ændre mig
                                          Ja det ser jeg

 Og jeg er ikke rigtigt længere sikker på
                                                         Nej

Det er ikke med vilje


Det lover jeg


Men vil du ikke nok med mig
                          Hvor i alverden dog hen


 Ud i radioen og være lyd
Hen til søerne og være vand
 Bare for at flyde væk 
   
                                                           Nej
                Det hjælper ikke at skifte form
         Vi skal tilbage igen på et tidspunkt




                                   Jeg siger farvel nu

Okay









     

2 kommentarer:

  1. hej med dig imellemtiden, det er tankevækkende ord du opstiller på en sjov og dejlig alternativ måde, jeg er også vild med dit navn, vil følge dig og tage del i dine ord, men er ikke på februaryfiction hver dag.

    mange hilsner fra m

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej millemoses
      Åh tusind tak for din kommentar! Jeg er virkelig glad for, at du synes om hvad jeg skriver (og jeg elsker også mit blognavn). Du skal være så velkommen til at læse med. Jeg kommer ikke til at skrive til februaryfiction hver dag, men de små historier vil komme dryssende hen over februar, sammen med hvad jeg normalt skriver. Skriv endelig hvad du synes - det vil være så hyggeligt :)

      Vh imellemtiden

      Slet