onsdag den 8. juli 2015

[snak] et ikke-indlæg

Jeg kunne skrive om, at jeg i dag søgte ly under egetræer, da regnen kom ned lige pludselig (indtil da, havde jeg kun nydt himlen, og lidt glemt, at sådanne mørke skyer kunne medføre regn. Jeg kan godt lide mørke skyer).
Eller om, at jeg har drukket bobler af papkrus med balloner på i Nørrebroparken med en af de fine mennesker i mit liv. Og at jeg har spist vegetarisk ved Storkespingvandet med et andet af de fine mennesker i mit liv.
Eller måske om, at jeg føler mig ekstra fin når jeg har håret hængende, har 90'er-brune læber og den grå kjole på.

Jeg kunne også godt skrive om, at livet starter op igen lige om lidt. Og at jeg er begyndt at smile lidt mere over små, fine ting.
Om, at jeg nyder at sidde og skrive igen.


For i dag hilste jeg på egetræet, der nådigt gav mig ly da regnen pludselig kom. Fik lov til at lægge hånden på barken, og mærke den fine bark og mos.
Og i dag var der faktisk ro i mit hoved for første gang i et par uger, og jeg nød parken uden jeg blev hevet op og ud af alle mulige tanker.

Jeg kunne i virkeligheden godt skrive om meget. Og blive virkelig sentimental og en lille smule for sentimental, sikkert også.

Men det vil jeg ikke.

Det her er et ikke-indlæg. (Ligesom man man modtage en ikke-besked).
Et lille kort hej. Et lille kort jeg-savner-at-skrive-til-jer. Med jer.

Der er ved at komme ord i min notesbog. Og skitser i min skitsebog. De skal nok komme herind, når jeg synes, at de har en sammenhæng.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar