lørdag den 18. april 2015

[snak] og så kom han

Jeg giver slet ikke mening. Alt mening er et andet sted. Alt mening er hos et lille nyt liv.
Jeg render rundt om mig selv, er virkelig træt, er tudefærdig og er virkelig glad.


For så kom han. I dag. Min lille fine nevø. Han er helt ny i verden.


Jeg tror, at jeg er gået lidt i stykker af al den glæde. Der er kortslutninger i min hjerne, og jeg glemmer hele tiden hvad det var jeg skulle.
Der er så meget kærlighed. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv.
Og lige med et er det hele lidt anderledes. Ventetiden er blevet til ny tid.

Og hvor er han heldig. Lille pus. Med forældre, storesøster og alle os andre. Så mange med så meget.


Men nu må I undskylde mig. Jeg vil tilbage til at rende rundt om mig selv.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar