tirsdag den 14. april 2015

[anbefaling] photobooth

Mit hoved roder stadigvæk. Lille nye lillebror-nevø lader vente på sig, og det meste er stadigvæk oppe i luften. Hvad det laver deroppe, og hvordan i alverden jeg dog skal gribe det hele, aner jeg ikke. Dette blev kun understreget af at jeg væltede i dag, og formåede at slå mig grundigt, og bekymre end sød ældre dame der delte historier om hvordan hun også er faldet et par gange på det sidste. Nu er vi falling-down-buddies. Det må være det nye sorte for os der er småklodsede af natur.

Generelt er jeg dog fortrøstningsfuld for tiden, for der er forår udenfor de fleste dage. Og vennerne er søde og mulighederne er stadigvæk mange. Og øl smager bare lidt ekstra godt i solskinsvejr og godt selskab. Og jeg har lavet en aftale med en veninde om prikkede picnic-krus med hvidvin i, på en græsplæne på Nørrebro når varmen rigtigt sætter ind. 

Men skulle du nu alligevel sidde og føle at foråret ikke har fået fat i dit humør endnu, har jeg fundet noget jeg næsten med sikkerhed kan garantere vil hjælpe lidt på det hele. 

Det er er fotografen Guinnevere Shuster der har fået den intet mindre end formidable idé, at fotografere hunde fra et internat i Utah, som var billederne taget i en "photobooth" - I ved, ligesom de dér pasfoto-bokse vi har her i Danmark. Så får man de mest fantastiske, skæve og sjove billeder af hunde, som trænger til et nyt hjem. Jamen, der er ikke et øje tørt, eller en mund uden et grin.
Og så er sagen oven i købet virkelig fin.

Følg linket her, for at finde billeder af flere henrivende hunde. 

Foto: Guinnevere Shuster. Lånt herfra










Ingen kommentarer:

Send en kommentar