onsdag den 11. marts 2015

[eftertanke] en samling fravalg

Jeg kunne for eksempel godt tænke mig, at alle stolsæder var brede nok til at mine lange ben kunne foldes sammen på sædet. ...
Og nu vi er ved plads til benene, kan vi ikke kollektivt beslutte at hæve alle borde 10 cm. Så jeg kan være der. Jeg kommer lidt for ofte i nærkontakt med andre folks fødder. På forhånd tak.



Det er nytår i morgen, og jeg skal nå alt. Jeg mangler alt. Jeg må lave en liste.
- Jeg er ensom.



Forslag til hvad lykke er:
1) En nieces "HARJ MÅSTÅR" efterfulgt af *sludresludregymnastiksludreELSAsludreSPIDERMANsludresludreOGveddusåhvadmåstårhvasludresludrehvorerkattenhennemåstår*
2) Nye gamle bøger. Og deres duft.
3) Morgenens første kop
4) Nye kuglepenne, blyanter, tegnetuscher, tegnekul og notesbøger.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar