søndag den 1. marts 2015

[anbefaling] reading is sexy

Jeg har en (meget elsket) tshirt hvorpå der står 'reading is sexy', sådan lidt på den kække måde, med et billede af en kvinde der løfter blikket over sine briller. Jeg købte den for nogle år siden fra Sarah Utters side på Buyolympia. Den er ved at være godt brugt.

Der er bare noget over folk der læser. Jaja, hver sin smag, men vi er mange der har det sådan. Bogreoler er fx. noget af det første mit blik leder efter første gang jeg kommer ind i en persons hjem.
... Jeg lyder lidt elitær nu, jeg ved det godt. Men der er ikke langt fra en mand der ejer en bogreol, til en veltalende læser der har noget på hjerte. Og en veltalende mand er bare altid lidt mere sexet. I am sorry, it is true. Hvis du ikke tror mig, så tjek bare her.

Så, hvis du er til læsende mænd, og endnu ikke er på Instagram, bliver du muligvis overtalt nu.
Der findes en - hold nu fast - Instragram konto med snig-billeder af smukke mænd der læser bøger på subway-turen.
Jep. Den hedder Hot Dudes Reading.
Man bliver bare lidt mere glad, når man scroller igennem sit Instagram feed, og der så dukker en smuk mand op, der er helt væk i en bog.
(... hov! Og skulle man ikke være på Instagram, er de vist også at finde på Facebook).

Hvis du nu ikke skulle være til mænd, så kunne dette jo passende være en opfordring til 1) at huske at læse bøger (for det er altså sexet) og gerne også i offentligheden, og 2) at overveje at starte en lignende konto med kvinder der læser. Der er sikkert en masse kvinde-elskere derude der ville være glade for det.


Lånt herfra










Ingen kommentarer:

Send en kommentar