mandag den 19. januar 2015

[eftertanke] *anstrengt smil*

Det er utroligt hvad de mener, at de kan tillade sig at kommentere på. 

Hvorfor fanden bor du i København? Hvad vil du dog dér?
Nu skal du da også snart selv se at komme i gang. Man behøver jo ikke en mand i dag. Det kan klares uden!
Er du ikke bare kræsen? (Og i samme åndedrag:) Du stiller for høje krav.
Skulle du ikke tone det lidt ned? Nu du jo er blevet voksen. Men du er jo ikke så vild som du har været. Det er blevet bedre.



Tak en fandens masse. Nu har jeg set lyset. Og er i øvrigt også blevet smittet.










2 kommentarer:

  1. Jeg forstår ikke rigtigt konteksten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du stadig læser med, Jan :)
      Konteksten ligger lidt i eftertanke-konceptet, som er tanker jeg har fået efter jeg har hørt andres historier, selv haft oplevelser, eller har læst bøger, set film eller hørt et stykke musik. Jeg har længe skrevet dem ned privat, men nu vil jeg have dem på bloggen. Det er reaktioner, om man vil -- eftertanker :)
      Her var det faktisk en artikel jeg læste, hvor en mor virkelig skulle kæmpe med udenfraståendes kommentarer fordi hun havde et barn der var anderledes. Det ramte noget i mig, og jeg samlede lidt sammen hvad jeg selv havde fået af bemærkninger, og hvad andre jeg kender har fået at vide.
      ... Hvad folk mener de er berettiget til at ytre meninger om, selvom det faktisk er private anliggender.

      Slet