fredag den 16. januar 2015

[anbefaling] FvonF


Alle billeder i dette indlæg er lånt fra Freunde von Freundens pinterest-side



Jeg kan ikke rigtig med boligmagasiner, og da slet ikke de danske. Det virker altid som om at alle har taget hinanden under armen og er blevet enige om hvad der er pænt. På en så-er-den-ikke-længere måde. Selv de 'skæve' boligrapportager virker polerede og alt for pæne. 
Og så koster alt en formue.

Jeg ved ikke med jer, men det har jeg svært ved at finde inspiration i. 

Så, når andre køber boligmagasinet, smutter jeg forbi Berlin-baserede Freunde von Freundens hjemmeside. Og suger til mig. 

Jeg ELSKER deres koncept. 
FvonF er et webmagasin der interviewer vidt forskellige mennesker i deres hjem, og i deres urbane nærmiljøer. Der er kunstnere, forretningsfolk, up and comers, forfattere ... alt. Fra hele verden. Det er som regel folk med en kreativ nerve og derfor også en speciel stil. Læserne får indblik i deres historier, deres passioner og deres omgivelser. 
Og så er der billederne af hjemmene; der er rod, der er stilrene rum, der er hipstermiljøer, der er klasse. Der er noget for enhver smag. 
Det er netop dét der inspirerer mig - at der ikke er en forudbestemt idé om hvad god smag er, men at de vælger at skrive om meget forskellige typer, fra forskellige kulturer og forskellige kreative lag. 

Det er så cool! Sørg lige for at finde en kop kaffe i weekenden og smut forbi deres hjemmeside, ikke? Du får sikkert lidt mere lyst til at flytte om og gøre ved, end du havde før. 











NB - Mine anbefalinger er aldrig sponsorerede. Jeg anbefaler kun fordi jeg synes noget er fedt. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar