søndag den 21. december 2014

En vaniljekrans på musikmåden

Glædelig jul, søde læsere. I er ikke mange, men jeg er virkelig glad for, at I læser med. Jeg nyder sådan at skrive, og det er SÅ fedt at I er nogen der lige hopper forbi bloggen for at læse med.
Jeg er taget til Jylland for at holde jul, og tænker, at jeg vil komme med en julehilsen og - fordi det jo er imellemtiden - en lille anbefaling.

Jeg ELSKER de engelske og amerikanske julesange. Jeg må indrømme, at jeg er godt træt af de julesange man død og pine skal høre hvert år - jeg gider ikke at høre de samme Now Christmas samlinger igen og igen hele december. Jeg bliver sgu helt træt bare ved tanken.

I år, er jeg hoppet på She & Him. Zooey Deschanel (hende der spiller med i New Girl og som er søster til Emily Deschanel der spiller Dr. Temperance Brennan serien Bones) og M. Ward laver simpelthen det fineste musik!

I 2011 kom de med et julealbum, som er et virkelig godt alternativ til de julesange man faktisk er ved at være virkelig træt af. De har indspillet en masse af de store engelsksprogede klassikere, og man bliver så absolut i julehumør på en varm-kakao-og-ild-i-pejsen-og-hjemmestrikkede-sokker-måde.

Jeg har smidt en video med en af mine personlige yndlings her i indlægget, men hele albummet kan også findes på en youtube-playliste her, eller på Spotify eller YouSee Play.

Have a very merry Christmas!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar