lørdag den 15. november 2014

Jeg glemmer mig væk


Jeg glemmer mig altid væk.

Jeg glemmer mig væk fra den hverdag der må ligge bag de drømme jeg drømmer. Bag de liv der foregår i New York med musik i røgfyldte lokaler, og store loftsrum med smukke store vinduer der minder om mosaikker i det kunstige nattelys. Bag de massive reoler fyldt til randen med bøger og cd’er og vinyler og en gammel pladespiller og whisky og loppefund. Bag veloursofaerne og alle de intime øjeblikke der blev tilbragt på den sammen med smukke mænd der blæste mig væk.

Jeg glemmer mig væk i drømme uden hverdag med ensomhed, ødelæggende kaos, uden hjertesorg og bidende kulde der kryber igennem de fuldstændig uduelige vinduer om vinteren.

Men det må jeg fanme gerne. Det er jo mine drømme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar