mandag den 13. oktober 2014

*Swoon*

Jeg siger det bare. Er man til britiske mænd, dybe stemmer, smukke accenter og engelsk litteratur, så lover jeg at der følger adskillige minutters ren lykke. Sikkert kombineret med en god del teenage-værdig, pludselig fnisen.

Jeg fandt denne for noget tid siden. Den har alle mine yndlings. Den har Cummings, Austen, Cumberbatch, MacFadyen, Shakespeare, Hiddleston, Tennant... 

Would you mind holding my tea one second, dear, while I just go ahead and swoon?

Er I klar? Sidder I godt? Her er linket.







2 kommentarer:

  1. Men der sker ingenting, når jeg trykker på filen :-/ I'm all ready to swoon ...

    SvarSlet
  2. Åh nej! Det er jeg ked af, når du nu var ready to swoon. Første svar jeg skrev til dig, har jeg slettet. ... For jeg er muligvis blevet klogere.
    Når du går ind og trykker på linket (som jeg så fandt ud af, du jo faktisk godt kunne) og vil trykke play, popper der en afspilningsbjælke op for neden. Der skal du så trykke play igen, for at afspilningen går igang.
    Men bjælken kan kunne komme frem, hvis du tillader det. Altså, har du AdBlock eller en anden pop-up blocker på, så vil den stoppe bjælken. Du er simpelthen nødt til at tillade pop-ups for at du kan afspille.
    Hope it makes sense :)

    SvarSlet