lørdag den 20. september 2014

(i øvrigt)

Der er efterhånden en del der har prikket til mig, for de kan ikke få lov til at kommentere her på bloggen. Jeg har googlet og spurgt og undersøgt. Det har noget at gøre med, at blogger er uvenner med nogle specifikke platforme - specielt meget med iPads, for some reason. Det er mildest talt irreterende, og jeg undskylder. Jeg er ved at undersøge at flytte bloggen over på Wordpress i stedet. Indtil da: Hang in there! Jeg elsker at I læser med!
Derudover, ved jeg godt at jeg poster lidt mere sporadisk for tiden. Er vist bare lidt mere sporadisk som person lige nu -- men man kan følge mig på bloglovin', eller bare få en god gammeldags email når jeg poster nyt. If it makes it easier :)
<-- Til venstre på bloggen, er der en kolonne, og der kan du finde links.

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar