torsdag den 26. juni 2014

Jeg sætter min hat som jeg vil

også forsinket, for gammeldags, for anderledes, for ligefremt, for meget, for udfordringens skyld, for mig selv

for det meste

(alle andre gange, gør øvelse mester)



Jeg var inde og se en virkelig fin lille udstilling i toppen af Rundetårn for et par uger siden. Udstillingen er pakket ned igen, men jeg vil lige dele nogle billeder. Der var smukke hatte, kendte hatte og royale hatte, teaterhatte og hatte til lejligheder.

Måske man skulle til at gå fra den metaforiske hat til den virkelige hat. Bare en gang imellem.






















2 kommentarer:

  1. Ååh hvor ser det fint ud! :) Den udstilling ville jeg dælmer gerne have set.. Og hvor har du bare ret, man burde måske lave en ugentlig hatte-dag, hvor man bare skajede ud og var ligeglad og tog fine hatte på..

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var også virkelig fin! Jeg nåede lige akkurat at komme ind og se den igen med mit kamera.
      Jeg har stadig ikke helt fået overtalt mig selv til at jeg har et hattehoved, men jeg har lige erhvervet mig en smuk vintagehat for et par uger siden, og den skal i brug! Vi skal huske at stikke ud fra mængden en gang imellem. Hvad har vi egentlig at skjule, når alt kommer til alt? I say, flaunt yourself :)

      Slet