fredag den 28. februar 2014

Now, aren't these lovely

Jeg har slet ikke tid til at sidde her. Faktisk. Jeg har 1000 ting at nå inden mit liv i morgen bliver omdannet til kasser og sat i opbevaring. Men nu kom jeg til at holde en lille - velfortjent - pause, og tænkte at den skulle bruges på at vise jer de yndigste kvindeportrætter som jeg har haft kig på længe.

Farvelægningen af akvarel bryder rammerne der er skabt af de sorte streger - det virker som om kvindernes personlighed og humør strømmer ud fra dem og farver luften omkring dem, og er blevet fanget i et hurtigt øjeblik af kunstnerens hånd. Virkelig elegante og fine. Sådan ville jeg gerne tegnes!

De er tegnet af Ekatarina Koroleva, som er bosiddende i Berlin. Hun laver skønne ting, altså!


Lånt herfra
Lånt herfra
Lånt herfra


2 kommentarer:

  1. SÅ fint! De er virkelig smukke :) Held og lykke med flytningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er de ikke? Jeg er helt pjattet med dem!
      Og tak :) Første stadie af flytningen er overstået, så nu puster jeg ud og drikker vino.

      Slet