onsdag den 8. januar 2014

Klokken ti minutter i midnat

Jeg har anerkendt en fejl ved min timing; et lille fjollet problem, om man vil.

Jeg skriver så absolut bedst, med størst inspiration, på bloggen om aftenen - på tidspunkter der nærmest nærmer sig nat. Det er jo ikke umiddelbart et problem, hvis det ikke var fordi at jeg også nogle gange skal have taget fotos til indlægget. Og mit kamera virker virkelig ikke godt når der ikke er dagslys til stede.

Jeg er ellers lige blevet færdig med en rigtig fin bog her til aften, som jeg gerne ville dele med jer. Men den fortjener fotos, så det må blive i morgen i stedet (det her skulle gerne blive nemmere når sommeren, og lyset, vender tilbage.

Jeg ville egentlig også bare melde mig. Og sige at der kommer et indlæg i morgen en gang. Og undskylde at jeg er lidt fraværende herinde, men mit liv er ved at blive hevet lidt op med rod. Det er en god ting - jeg glæder mig - men jeg må indrømme at det går stærkt. Jeg synes jeg har lidt svært med at følge med.

Aftenens (eller nattens -- nu er klokken jo passeret midnat) ordkærlighedsindspark kommer derfor passende fra Lewis Carrolls Alice-figur. Jeg elsker når det helt, helt bogstavelige også virker så fint på det metaforiske plan.

Godnat kære læsere

Billedet er taget fra Pinterest






Ingen kommentarer:

Send en kommentar