torsdag den 5. december 2013

Storm 2.0 - med indbygget opfordring

Jeg har slet ikke tid til at skrive et indlæg faktisk. Jeg udnytter stormens tilstædeværelse på det groveste. Jeg pakker mig ind i tæpper, finder te og læser.

Lige nu er det en helt igennem vanvittig lille roman af Per Vadmand der hedder Mit liv som fugl.
Af stikord nævner jeg i flæng viktualiekælder, drage, Københavns Universitet, tankelæsning, natlig syngen i søvne, og ræssoneringer som at dragen ikke kunne have låst døren, for dens hale kan ikke komme ind i Ruko-låsen. Jeg er fan! Og meget underholdt!

Jeg ville egentlig bare melde mig, opfordre alle til at slukke TVet i aften (vi VED jo godt at der er storm (som gudhjælpemig jo sågar er blevet navngivet Bodil) og at vi skal blive indendøre og passe på os selv) og finde en bog frem. Hvis man ikke skulle læse en aften som i aften, hvornår skulle man ellers?

I mellemtiden vender jeg tilbage til absurdfantastisk bog (i øvrigt illustreret af this dude), tanker op på te, mens jeg har Bodil udenfor til at skabe stemning.

Pas nu på hinanden! God mørk og stormfuld aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar