lørdag den 16. november 2013

I want a girl who reads

Nogle gange når jeg går i selvsving overfor vennerne over en ny bog, og insisterer liiige at læse en lille passage op for dem, for den er så smuk og rammende, og de ryster på hovedet og holder mig ud alligevel -- så er jeg lidt ekstra glad. For jeg har vennerne der accepterer at jeg er en bog- og ordnørd, og synes det er skønt at jeg er lidt excentrisk.

Det kan være svært at tænke sådan hvis man er teenager og føler sig forkert, eller man er voksen og ikke tænker at det er cool at gå i bog-selvsving en gang i mellem. Jeg kender til adskillige eksempler af begge.

Og så var jeg forbi søde Mettes blog i dag og fandt denne her. Og så blev jeg helt varm om hjertet og tænkte at der er håb for os læsende mennesker.

God lørdag alle sammen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar