mandag den 16. september 2013

Eftertanker, snak og anbefalinger

Imens verden har travlt med at skynde sig, prøver jeg at følge med.
Og jeg forsøger ihærdigt at jonglere lærerliv, byliv, mosterliv, drømmeliv og kvindeliv.



imellemtiden er stedet hvor jeg nedfælder lidt af al det der roder i mit hoved og gerne vil ud.


En eftertanke er et stik, en følelse, en kommentar. En eftertanke kan komme fra noget jeg har set, hørt eller læst. Eller fra samtaler. Den kan også komme fra mig selv. 
En eftertanke kan også gøre ondt. Men det må den gerne. Og den er ærlig.
Nogle gange ligner den et digt, andre gange en kort novelle. Lige med eftertanker går jeg ikke så højt op i genrer.

En snak er det, som ikke lige er en eftertanke eller en anmeldelse, men som alligevel gerne vil med.
Det skal det jo have lov til.

Der er også et par anbefalinger. Anmeldelser bruger jeg ikke her. Jeg skriver om det, jeg hepper på.








2 kommentarer:

  1. Hej Ann
    Det er en dejlig beskrivelse af Kay C's univers.
    Jeg er selv betaget af hans verden og formsprog, og måske kunne du have interesse i dette arrangement?
    http://www.aros.dk/om-aros/presse/2013/berrit-kvorning-fortaeller-om-kay-christensen/
    Mange hilsner Berrit Kvorning

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Berrit
      Tak for kommentaren - den varmer - og tak for linket til arrangementet. Jeg tror jeg bliver nødt til at komme. Det ser virkelig spændende ud!
      Udstillingen blæste mig helt væk den første gang jeg var inde og se den. Jeg har haft en stor interesse for de forskellige lag i børnelitteraturen altid tror jeg, og specielt også i forbindelse med mit studie -- og så opdager jeg en fantastisk kunstner, der har eventyr med i sine værker, og sågar selv skriver? Åh jeg blev helt nyforelsket og er det stadigvæk.
      // Ann

      Slet